"Miles and miles and miles away" Dit speelt in mijn hoofd, maar hoe heet dit nummer?

Ik denk dat het een jaren '80 of '90 nummer is.
Het wordt hoogstwaarschijnlijk door een mannelijke zanger gezongen.
Door het nummer heen wordt meerdere malen herhaald:
"Miles and miles and miles away..
Miles and miles and miles away.."
Het nummer is denk ik in het genre pop te vinden.
Rock is het zeker niet, het is een zacht, 'emotioneel' nummer.
Natuurlijk heb ik al op Google het een en ander gezocht maar heb het helaas niet kunnen vinden.

Wat zou ik blij zijn als iemand weet welk nummer ik bedoel!

Bij voorbaat dank!

Dutch.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Het zou dit nummer kunnen zijn http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aDYGc-cPPkw#!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Kan je even de naam van het lied en de naam van de uitvoerende(n) in je antwoord zetten? Lijkt me duidelijker!
Antoni
11 jaar geleden
"Miles And Miles Away" van David Phelps, dus.
Antoni
11 jaar geleden
Best een mooi nummer, eigenlijk. Een beetje bombastisch, als ik dat woord hier goed gebruik: een rustig begin, waarna de muziek na een paar minuten aanzwelt tot een soort hoogtepunt, gevolgd door een stukje waarin de muziek weer rustig(er) wordt. Zou het waarschijnlijk goed doen bij een Eurovisie Songfestival, daar hoor je meer van dit soort liedjes, althans daar deed het me aan denken. +1 voor je antwoord! Hier kan je het ook beluisteren: http://www.mp3ye.eu/david-phelps-miles-and-miles-away-mp3-download_799241.html
Misschien bedoel je "Already gone" van Gerry Rafferty.

I watched it fly away
Like a bird across the sky
Miles and miles and miles away
Yes, it’s already gone
Amadea