Weet iemand waar ik de karaoke versie van kom terug bij mij kan vinen?

"Kom terug bij mij" is een liedje van de musical soldaat van oranje. Ik wil het zingen voor de klas maar kan nergen sde karaoke versie vinden...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (2)

Er is geen karaoke versie uitgebracht van de muziek van de musical. Dus helaas is die ook niet te vinden. Als je hem echt wil kan je wellicht contact opnemen met de organisatie om te vragen of er een karaoke versie te verkrijgen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je zelf de origineel hebt zou je kunnen proberen er zelf een karaoke versie van te maken.
Hier lees je hoe:
http://www.bt-studio.nl/mixen/audio-bewerken/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, of wat kinderen uit je klas vragen die een instrument spelen en hun het laten spelen...