Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de betekenis van het liedje catch my breath van kelly clarkson?

Zinnen zoals: turning my cheek for the sake of the show begrijp ik niet. Wat betekend catch my breath. Ik weet de letterlijke betekenis maar toch begrijp ik het niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het liedje gaat over haar zelf, wie ze was, wat ze voelde en waar ze naar toe wil. Niet alleen als artiest maar ook de komende jaren. Nu ze 30 is en slim genoeg om eindelijk te weten wanneer ze even moet stoppen, pauze moet houden, op adem komen is ze trots op alles wat ze bereikt heeft en ook trots op de mensen die haar geholpen hebben om de vrouw te worden die ze nu is.

Catching my breath is dus op adem komen.
Turning my cheek is de andere wang toekeren, doorgaan en de 'show' proberen op te houden. Dit duidt op een slechte relatie.
Shadow boxing the other half duidt daar ook op, het is nepboxen met je partner, blijkbaar was die relatie echt niet gezellig.
Laughing hard with the windows rolled down duidt op haar toekomst, dat is wat ze voortaan gaat doen. Niet meer zo in de spotlights als vroeger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding