Ik wil graag mijn eigen draagbare box gaan maken. Maar wat heb ik hier precies voor nodig ?

Ik wil graag mijn eigen box gaan maken. Maar wat heb ik hier precies voor nodig. En welke speakers en accu raden jullie me aan. Ik wil der niet te veel geld aan uitgeven. Ook eventuele tips zijn welkom, alvast bedankt.

Toegevoegd na 11 uur:
Ik bedoel inderdaad een draagbare speaker.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.9K
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je met "box"? Dat is het Engelse woord voor doos....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat hier een muziekbox bedoelt word...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel inderdaad een muziekbox ( speaker )

Het beste antwoord

Wellicht kun je op zulk soort sites kijken : http://www.accusafe.nl/how-tos/how-to-kistradio-kratradio-bouwen/

Daar staan vaak tips over een opbouw, Of bedoelde je wat anders?
Als je googled vind je veel van dit soort projecten.