Waar kan ik goedkope beats by dr dre kopen maar wel oficiele beats???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beats by dre is alleen een hype, als je een echte koptelefoon wilt moet je inderdaad zoals Henk al zegt een Sennheiser of een Bose kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar een Beats koop je dus ook niet voor de kwaliteit....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een andere reden waarom je beats zou kopen is omdat deze een platte kabel heeft, dat zou voor mij de voornaamste reden zijn om er een paar aan te schaffen, lijkt me langer meegaan als gewone kabels waar ik telkens breuken in krijg en ze dan weg kan gooien
Ritsuka
11 jaar geleden
Beats zijn nu eenmaal (te) duur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Diisorder, duur kabeltje dan. :)
Overigens ben ik hier vaak genoeg de vraag tegen gekomen waar je de beats kabeltje kan krijgen. (Lijken dus ook wel stuk te gaan.)
Bij veel senheisers kan de kabel ook vervangen worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn sennheiser cx250 al lang maar er is nog nooit een kabel breuk in gekomen, misschien moet je er voorzichtiger mee omgaan?

Antwoorden (1)

kijk is een keer op marktplaats er zijn er genoeg die er nog in de doos ongeopend zitten die echt zijn dit kun je zien door de bon