Hoe heet het liedje waar in het begin word gezegt, ik kan niet zingen maar voel wel zingen ?

Ik kan het liedje me vaag herrineren, hij schreef het voor zijn vriendin die naar het buitenland ging/moest.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat het zou kunnen zijn is "Marja, oh Marja" van Black and White: Ik sta hier buiten m'n lied te fluiten 't Klinkt niet mooi maar 't is 't enige dat ik kan Ik kan niet zingen, dansen of pianospelen Ik ben geen Romeo die serenades brengt Daarom sta ik hier buiten m'n liefdeslied te fluiten Om jou te laten merken hoeveel ik wel van je hou O Marja, oh Marja, je bent zo muzikaal O Marja, oh Marja, je bent m'n ideaal Voor jou wil ik gaan leren voor tenor en ook voor bas 'k Wil alles gaan proberen als ik zeker van je was Ik ken een meisje dat ieder wijsje Onthouden kan, al heeft ze 't eventjes maar gehoord Als ik wil praten loopt zij steeds maar weer te zingen Als zij muziek hoort, dan ben ik niet meer in tel Dus ga ik maar naar buiten om daar te lopen fluiten En eens zal zij wel werken hoeveel ik wel van haar hou O Marja, oh Marja, je bent zo muzikaal O Marja, oh Marja, je bent m'n ideaal Voor jou wil ik gaan leren voor tenor en ook voor bas 'k Wil alles gaan proberen als ik zeker van je was.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100