Is de lead singer van deze videoclip man of vrouw en hoe kan je dat zien ?

Mij heeft dit liedje altijd geintrigeerd.

Door zijn knuffeligheid en de zoete uitstraling.

Nu zie ik hem na ongeveer 30 jaar terug en is de lead zanger nou een man of een vrouw. Hoe kan je dit zien ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn hemel, ik zit te kijken en ik vraag me af wanneer die "jongen" dan in beeld zou verschijnen, tot ik besefte dat ik de hele tijd naar hem zit te kijken... Mijn eerste gedachte is dus ook dat het een vrouw is...

Het beste antwoord

het is een jongen, hun leefde volgens mij in een wereld waarin de mannen vaker zongen.. deze jongen heeft geen baard in de stem, vandaar hij hoog kan zingen..

kijk ook is naar zijn kaaklijn, deze is minder fijn als die van de vrouwen

Toegevoegd na 1 minuut:
en hij heeft een adamsappel... kijk en let op zijn nek, dan zie je hem...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je bedoelt dat kind?
Dat is een jongetje. Dat kun je inderdaad niet echt goed zien door al dat haar.
Ik weet het omdat ze een aantal jaar geleden (10?) nog een plaat hebben uitgebracht. Toen was het inmiddels een echte man geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wow hij zal zijn ouders wel dankbaar zijn voor hoe ze zijn persoon hebben weergegeven. +
Je hoort het ook aan de stem dat het een jongen is, tenminste ik hoor dat wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een jongen. Het heet niet voor niets David's song. (mooi liedje trouwens!!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een jongen.
als je goed naar zijn gezicht kijkt, dan zie je dat het een mannelijk gezicht heeft.

Toegevoegd na 25 seconden:
'het' moet 'hij' zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL, "het " moet een hij zijn . Leuke verspreking
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:) stond toch een beetje apart :P
Volgens mij is het Paddy (Patrick) Kelly, dus een man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op deze video is het inderdaad heel lastig te zien, nu hij nog zo jong is.
Een manier om te kunnen zien of een kind een jongen of meisje is, is door te wachten tot de persoon in kwestie volwassen is, omdat tegen die tijd het vaak veel beter te zien en horen is of het een man of vrouw betreft, én te hopen dat die persoon tegen die tijd nog goed te herkennen is als dezelfde persoon.
Gelukkig voor jou is hij (ja het is een hij) ondertussen al lang en breed volwassen geworden, en was hij op latere video's nog heel duidelijk herkenbaar als dezelfde persoon en veel duidelijker herkenbaar als man. Zie bijvoorbeeld de video van I can't help myself, waarin hij 1 van de 2 leadsingers is. Hij heet overigens Paddy Kelly.
En mocht je nu dezelfde vraag hebben over die andere leadsinger van díe video: ook dat is een jongen ;)