kent er iemand softpunk/alternative music/poppunk bandjes die engelstalig zingen maar wel in nederland bezig zijn en wonen?

Ik luister deze muziek eigenlijk non-stop maar vooral van amerikaanse bands, zoals Lawson, Paramore, All time low, You me at six, Boys like girls, Yellowcard en The All-american Rejects maar ik zou graag nederlandse bands vinden zodat ik naar dat soort optredens zou kunnen.. nogmaals ze moeten wel engelstalige muziek maken maar wel uit nederland komen. en ze hoeven niet beroemd te zijn ofzo. HELP ME!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Traumahelikopter, Audio Adam, Cloudmachine, Bettie Serveert

Verder vind je Gerhardt, A Polaroid View of Handsome Poets ook wel tof
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moest eens weten hoeveel bands er in dat genre uit Nederland komen en Engelstalige muziek maken. Denk aan Lou Patty, John Coffey, Note to Amy, Rott N Damned... Het zijn er zoveel. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik zou als ik jou was maar eens naar muziekpodiums en kroegen gaan waar bands optreden.