Welke aflevering van Ernst, Bobbie en de rest gaat over een boswachter en een bruiloft?

Iemand een idee welke aflevering dit kan zijn? Het is niet de theatervoorstelling dat de boswachter gaat trouwen... De aflevering is opgenomen op coldenhove in de buurt van Eerbeek

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (1)

Het is van Serie 5: Avonturen bij de boswachter.

De aflevering heet: Het huwelijk.

Het liedje dat erbij hoort heet: Het is feest
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, dat kan naar wat ik tot nu toe heb gevonden niet nee. Ik zal laten weten wanneer ik iets vind