Hoe heet de boyband die een clip hadden van zichzelf als poppen?

Ik zoek al een tijdje op Youtube, maar kom er niet uit. Het was een boyband, ik weet niet of het de Backstreet Boys waren of *NSync of iets dergelijks.
Het was een clip waarbij ze een fragment hadden waarbij de hoofdrolspelers als Barbies in de schappen stonden.
Het zal wel weer een vrouw geweest zijn die de baas probeerde te spelen...
Zo irritant als je er niet op komt! Was vast een waardeloos liedje, maar welke was het toch ook al weer...

Toegevoegd na 16 minuten:
Het was niet *NSync met Bye bye bye....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Yep, dat was degene die ik bedoelde. Dank je!

Andere antwoorden (1)

Nsync had zoiets maar ze waren geen poppen maar gwn zichzelf. Check de link. Was dat het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope. Bedankt voor je snelle reactie, maar die waren het niet.
Ze stonden ook echt in een doosje, dus niet als marionetten, maar in een doosje op een schap.