Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een nederlandstalig nummer met de simpele tekst oh baby baby balle balle, oeh, balle balle, en dan heel vaak balle balle balle balle

Ik heb hem een paar x op wat piratenzenders gehoord en wil graag weten hoe die heet! Volgens mij is het een polka of zoiets.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bedoel je Bell Helene van Doe Maar?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe je zo je best op een tekst, verstaan ze 'balle, balle' ...... ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oeh balle balluuuuh, balle in m'n bed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee die bedoel ik niet! Anders zet ik er niet neer dat ze heel vaak balle balle balle balle balle, oeh!... Balle balle. Zeggen! Het is een achterlijk piraten liedje met alleen baby baby balle balle oeh balle balle erin. Haha slaat nergens op maar heb er hard om gelachen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gevonden! Mia en leo - my baby balla balla (dus geen doemaar heldere lichten)
Het is het nummer van de Mikas uit 1985..gewoon even googlen..!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Er wordt gevraagd hoe het nummer heet. Daar geef jij geen antwoord op!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je goed de vraag leest, word het nummer al gegeven door de vraagsteller ,alleen de artiest niet,en aangezien de Mikas de uitvoerende muzikanten zijn, is dit het juiste antwoord hierop..!!!
Amadea
11 jaar geleden
Maar zo te zien is het wel het correcte antwoord: http://www.youtube.com/watch?v=PoVn1TSgAvY
pfff, wat een nummer....!
Amadea
11 jaar geleden
Ahum, lees jij zelf de vraag nog maar eens, dutchmen: "en wil graag weten hoe die heet!"...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding