Hoeveel vragen voor een avondje draaien?

Ik ben beginnend dj en heb al wel eens op feesten gestaan, hoeveel moet ik vragen voor een avond draaien? heb mijn eigen Laptops, verlichting, boxen en mengpaneel mee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (3)

Je schrijft niet hoeveel uur je draait op een avond.
Maar ik zou het als beginnend dj houden op 20 euro per uur.
Je neemt tenslotte zelf je materiaal mee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij ons op de zaak krijgt een dj 70€ voor 6 uurtjes draaien, maar de apparatuur is al aanwezig op de zaak. We betalen aan een ander persoon 50€ per nacht voor het huren van de apparatuur. Dus als jij zelf alles moet meenemen, dan komt dat neer op 20€ per uur. Dit zou je kunnen vragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naast de antwoorden die al gegeven zijn, zou je je ook kunnen afvragen: wat wil ik overhouden? Je zult er ook inkomstenbelasting over moeten betalen waardoor vermoedelijk ergens tussen de 2/3 en de helft over blijft van je 'uurtarief'.