Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben op zoek naar muziek zonder zang van de carpenters. ?

het lied heet top of the world

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
810

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Als je googelt op "Top of the world karaoke" krijg je zo al een aantal youtubes tevoorschijn.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Als je naar Top of the World Instrumental MP3 googled krijg je verschillende site's waar je deze kan downloaden. Muziek downloaden is echter illegaal en mijn antwoord berust zich louter voor informatieve doeleinde. Het downloaden van illegale media dragers is geheel voor eigen risico.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is een hele goede: http://m.youtube.com/watch?v=LxKPsEefblc . Zing ze !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dat kan jij met je iPhone niet zien, maar dit is dezelfde als die in mijn antwoord al een uur staat...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ooh , dit antwoord zal ik niet hebben gezien. Maar , wat maakt het uit ? & hoe weet je dat ik een iPhone heb..?
Amadea
11 jaar geleden
Doordat degenen die gewoon via internet aan Goeie Vraag deelnemen dit onder jouw antwoord zien staan!:
beantwoord via iPhone
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah , dat weet ik dan weer niet.
je kan het legaal doen, en eventjes zoeken op itunes. Daar staat alles van de Carpenters te vinden. Ook de karaoke versies!!!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding