Weet iemand voor hoeveel series en/of films het nummer van florence and the machine - seven devils is gebruikt?

Van de series: revenge, game of thrones en beautiful creatures weet ik het.
Weet iemand hoeveel exact het er zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Behalve in de trailers van de serie"Game of Thrones", en de nieuwe film "Beautiful Creatures" werd het gebruikt in de slotaflevering van het eerste seizoen van Revenge (een serie van ABC), en in het negende seizoen van de serie Grey’s Anatomy.
Meer vermeldingen vind ik niet. Dus tot nu toe zijn het er vier.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3 van de 4 zelf gevonden. :) dank voor de 4e