Hoe maak je een etiket van een zelfgemaakte goudenplaat?

Ik ben nu bezig om voor mijn vriendje een gouden plaat te maken, omdat hij vaak lieve raps voor me schrijft en die dus ook voor me rapte. Om hem daar eens voor te bedanken heb ik bedacht om een gouden plaat te maken, ik heb een lp in de gouden verf gezet met een spuitbus. Deze is nu mooi op gedroogd en ziet er erg leuk uit. Nu heb ik het etiket over het spuiten bedekt met schilders tape en het er nu af gehaald. Maar ik zit nu met de vraag hoe ontwerp ik zo mooi en echt lijkend etiket om over het oude etiket van de lp heen te plakken? Zijn artiesten naam moet op het etiket komen, zijn echte naam en 1 van de titels van zijn raps die hij zelf heeft geschreven voor mij. Hoe kan ik dit dus doen? Het gaatje in de midden van de lp moet nog wel in het etiket zitten. Het etiket moet er dus ook zo uit zien zoals bij de echte gouden platen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een lief idee!

Antwoorden (1)

Je zou de afmetingen van de cirkel uit kunnen tekenen in een grafisch programma (photoshop, paint shop pro of dergelijke) Je zet alles erin, drukt het af, Knipt de buitenste rand af, plak het over de bestaande sticker en je snijd het middelste rondje eruit.