Wie is die Dj die alle (goede) muziek uitzoekt?

Een tijdje geleden vertelde iemand mij dat er een Dj was die de meest recent nummers selecteert en deze in een soort van playlist zet

deze playlist+muziek kon je dan ook in 1 keer downloaden

nu wil ik graag de naam weten van deze Dj

Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
11 jaar geleden
Op welke plek zou je die lijst dan moeten vinden, gaat het om een radiozender of zoiets als een toplijst? De vraag is niet duidelijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sorry, ja een soort van toplijst met nummers die goed in de smaak vallen bij de jeugd waar de lijst zou moeten staan, is mij niet bekend
Amadea
11 jaar geleden
Wat versta jij dan onder jeugd? Het zijn toch geen kinderliedjes? Of bedoel je de lijst van nummers waar een kinderdiscoversie van bestaat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha, ik bedoel eigelijk muziek voor mensen van16 t/m 100 jaar (geen kinderliedjes) en dan voornamelijk, house hardcore, hardstyle e.d ik heb alleen maar verstand van NL talige muziek dus alle hulp is welkom

Antwoorden (1)

Denk dat dat feestdj Ruud is. Draait erg lekker.