Door een origineel script te tonen dat ouder is dan het script wat door een ander geclaimd wordt.

Ook onafhankelijke getuigen die kunnen bevestigen dat ze het script eerder gezien hebben bij en van jou kunnen als bewijs dienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zodra je iets op youtube zet is het volgens mij gedaan met je auteursrecht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook op Youtube blijf je de auteur van je eigen werk.
(En dus de rechten houden.)
Youtube is alleen niet aansprakelijk voor eventueel schending van dit recht. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op youtube plaatsen is geen bewijs, het origineel dat je hebt is het bewijs.