Weet iemand tabs voor Gitaar duetten ( acoustisch)

We kunnen eigenlijk geen goede tabs meer vinden. wie weet artiesten en duetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Er zijn heel veel boeken te krijgen met bladmuziek voor gitaar. Ik heb een paar duo's gespeeld uit een boek van Marcel Boelaars, dit zijn geloof ik Spaanse liedjes allemaal. Dat is wel een heel leuk boek, moeilijker en makkelijker niveau. Misschien kan je dit boek ergens bestellen of in een muziekwinkel bij jou in de buurt kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Klassiek? Of bedoel je dat niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.gitaartabs.nl , zit er zelf ook op.
als het nummer er niet bij staat, moet je even op het forum kijken daar, daar zitten een paar heel vriendelijke gasten die je graag helpen, ook met andere dingen

verder kan je ook gewoon het nummer van het liedje + tabs in google typen, dan komt er ook iets uitrollen, vaak troep hoor.

succes!