Waarom kan ik Hard With Style niet converten van Youtube?

Ik wil Hard With Style17 converten van Youtube, maar dat gaat niet. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat gebeurt er? Staat er geen melding waar staat wat er aan de hand is?

Het beste antwoord

Je jan hem ook via soundcloud downloaden daar heb je ze ook allemaal van 17 tot 1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dan moet je het eerst downloaden, daarna kan je ermee doen wat je wil.
(persoonlijk zou ik snel [delete] drukken☺)