Kent iemand een eenvoudige USB recorder (toestel) om rechtstreeks op USB op te nemen (lijnsignaal)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (3)

Er zijn diverse handheld recorders die behalve de ingebouwde microfoons ook over een stereo lijningang beschikken. De opnames in .WAV of .MP3 formaat kun je via de USB aansluiting op jouw computer overnemen, of je kan de opnames van de SD-kaart kopiëren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zat toevallig ook op de site van feedback. ik kan alleen geen stand alone usb recorder met lijn ingang vinden. ofwel is er een ipod of telefoon nodig ofwel is er geen lijn ingang maar een ingebouwde microfoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is het enige wat ik tot nu toe kan vinden: http://www.feedbackmusic.com/computer-en-recording/tascam-dp-004/100006278/113016#description maar dan heb je dus gelijk een mini studiootje. er zou toch gewoon een usbstick met xlr of jackplug ingang en een record knop moeten zijn. zoals vroeger de minidisc recorder.
Een computer met een USB audio interface.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was even zoeken, maar bedoel je zoiets?

http://www.lightinthebox.com/nl/digitale-voice-recorder--4-GB-geheugen---USB-stick-_p119817.html

beschrijving

"voice recorder functie: wordt automatisch geactiveerd wanneer audio sensor wordt geactiveerd

veel ruimte: 4 GB flash-geheugen biedt voldoende ruimte voor het opslaan van al uw gegevens

Dit is een geweldige digitale audio recorder. niet alleen is het een handig apparaat voor het vastleggen van je gedachten en notuleren bij een vergadering, het is ook een uitstekende telefoon-recorder en mp3-speler! Het is stijlvol en compact, maar biedt een druk opnemen wanneer u dat wilt, en verschillende kwaliteit opname modes als dat nodig is. record op de vlieg, opgericht stem geactiveerde opname, of zelfs plan opnamen voor een datum in de toekomst. "

onder specs:

"audio-aansluiting afmetingen: 3,5 mm"