Weet iemand welk liedje dit is?http://www.youtube.com/watch?v=dBN_FgPO0is

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kan je het vragen aan die persoon die het erop gezet heeft. Die zal de naam en artiest wel weten lijkt me.

Antwoorden (3)

het lijkt op filmmuziek
.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ik heb in de reactie box van het filmpje gevraagd welke muziek er onder het filmpje staat, dus binnenkort zal de plaatser van het filmpje er wel bij zetten welke muziek het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je iemandmet een iPhone o.i.d. kent, dan kan je die ervoor houden. Er bestaan apps die muziek kunnen herkennen