Hoe heet dat drum 'n' bass nummer van de SYTYCD theatertour reclame?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Het nummer heet Spectrum, van de Duitse discjockey 'Zedd' https://www.youtube.com/watch?v=qnBWlk85dIg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is overigens geen D&B.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga me niet drukmaken om wat voor muziek het is, ik weet welke hij bedoeld omdat het er wel wat op lijkt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een van ons denkt aan de verkeerde reclame, want dit is helaas niet het nummer dat ik zoek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is jammer. Heb je misschien een linkje voor me?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, van die promo's kun je bijna nooit een filmpje terugvinden...