Wat is dit voor soort Fendergitaar?

Deze gitaar werd me te koop aangeboden. Wat is dit voor een type fendergitaar? Wat mag er zo een kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Volens mij is dit een Stratocaster +. Te zien aan de Wilkinson kam en sensorpu's. Zijn niet goedkoop!

Toegevoegd na 3 uur:
http://xhefriguitars.com/page2.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij is het een Stratocaster, meer kan er eigenlijk niets over gezegd worden aangezien er geen serienummer en land van herkomst bekend is.

Je hebt oudere versies die soms wel voor €1000,- verkocht worden en je hebt Stratocasters uit Mexico die net €200,- kosten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een stratocaster met sunburst en maple wood.
Na even op de fendersite gekeken te hebben lijkt het de gitaar uit bron 1 of 2 te zijn,ik kan de gitaar niet heel goed zien. Het kan ook een andere zijn ,want Fender heeft meer gitaren gemaakt dan er op hun site staan.