is de "tmf video" van "ik denk nooit meer aan jou" van de trockener kecks nog op internet te vinden? zie vraag.

tmf zond rond 2000 na het uitkomen van het album "TK" een live versie uit van "ik denk ik nooit meer aan jou". er was geen officiele video dus deze live uitvoering lieten ze op tmf zien.

deze video heb ik een paar jaar geleden nog kunnen vinden op internet (met ook het logo van tmf in de linker bovenhoek).

qua uitvoering doet het hier aan denken

https://www.youtube.com/watch?v=57B0Wk7lwIs

alleen is het wat meer uptempo en met "bewegend beeld" van de band.

kan iemand zich deze video ook herinneren, en weet iemand of de video nog ergens te vinden is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Deze vond ik op you tube, ik heb geen idee, of het de goede is.

Toegevoegd na 3 minuten:
nog een....

Toegevoegd na 10 minuten:
Heb er nog één gevonden, zal ook wel niet de goede zijn.
Er is ook nog een Engelse versie van George Bronson.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is de studioversie, het gaat om een (specifieke) live versie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de 2de link is dezelfde link als in mijn vraag:) het gaat dus om een andere versie.