Van wie is deze videoclip en hoe heet deze?

De videoclip die ik zoek is erg oud. Hij vindt plaats in een huiskamer met paspop onderdelen die mechanisch bewegen. De band is alleen op de kleine televisie te zien, die zich in dezelfde ruimte bevindt: (het zijn zwarte artiesten en die mochten destijds niet worden uitgezonden op MTV. Vandaar dat ze zich op de televisie afbeeldden: de huidskleur was zo moeilijk te zien). Ik weet niet meer of het nummer uiteindelijk op MTV werd uitgezonden.
Volgens mij was het een van de eerste muziek-videoclip's was.
Heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tip:
De clip komt uit dezelfde tijd als "Video killed the radio star"

Antwoorden (1)

ha! dat is een heerlijk nummer!
rock it van herbie hancock!