Ik betaal niet voor spotify mobile, kan ik toch gratis nummers uit mijn afspeellijsten beluisteren ?

ik had iets gehoord over offline synchroniseren o.i.d

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel dus of ik gratis nummers vanaf mijn mobiel kan beluisteren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Offline syncen werkt alleen bij Premium.
Heb je recent een nieuw telefoonabbo ofzo afgesloten?
Wellicht heb je daarbij Spotify premium gekregen.

Mijn afspeellijsten zijn offline gesyncd, maar zodra mijn Premium verloopt kan ik geen nummers afspelen.

Alleen als je nummers in je afspeellijst hebt die je ook op je telefoon hebt staan, kan hij ze wel gewoon nog afspelen.