Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een CD ruim een week besteld voordat deze uitkomt, wordt deze dan verzonden op releasedatum?

Ik heb vorige week een CD besteld, welke morgen (donderdag 15 november) officieel uit komt. Bij bestellinggeschiedenis staat sindsdien nog steeds dat de bestelling in behandeling is. Nu vraag ik mij af, of de bestelling morgen verzonden word of morgen bezorgt word?

Kortom, heb ik hem morgen binnen, of is ie dan pas onderweg en heb ik hem vrijdag of later?

Het betreft dit artikel: http://www.freerecordshop.nl/muziek/junior-eurovision-song-12-various-artists-0602537195282

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
581

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De CD komt 15 november uit, en mag dus vanaf dan pas verkocht worden. Eerder dan 15 november mag de cd dus ook niet verstuurd worden. Dit komt er op neer dat je hem waarschijnlijk 16 november krijgt, uitgaande van de levertijd van 1 dag die op de website van frs staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, je hoort het bestelde op de dag van release te krijgen want de winkels krijgen het spul ook minstens de dag ervoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist, zoals je nu op de website kunt lezen is levertijd van de CD 3 tot 5 werkdagen.

Andere antwoorden (1)

Bij de meeste bedrijven wel, weet niet of dit bij frs ook zo is. maar ik denk het wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding