waar kan je het liedje voor even een kind van nick en simon luisteren instrumentaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K
Amadea
11 jaar geleden
Nog nergens. Want ze treden er zelf mee op, dus mag niemand anders die muziek gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je gaat naar youtube en typt het liedje in met karaoke er achter dan vind je het vanzelf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
of u typt er 'instrumentaal achter' ?
Amadea
11 jaar geleden
Had het zelf even geprobeerd, dan had je ook kunnen constateren dat het er (nog) niet is!

Antwoorden (1)

Op youtube, ik neem aan dat je akoestisch bedoelt.
deze vond ik in elk geval, ik hoop dat je dit bedoelt. :)
http://www.youtube.com/watch?v=ikq2Enss4u0
Bronnen: