Weet iemand waar ik een begeleidingspianist kan vinden of hoe ik dat aan kan pakken?

Ik zoek al een tijdje een begeleidingspianist om mij te begeleiden bij het zingen. Tot op heden nog geen succes geboekt. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat het om klassieke- of populaire muziek.
Als het om klassiek muziek gaat dan heb ik een antwoord op je vraag gegeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien zou je het kunnen via een contact bij de pianozaak van : phttp://www.steenhuispiano.nl & http://www.steenhuispiano.nl/contact.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je tip. Ik zal het proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je had moeten melden waar je woont. Als het niet te ver is, wil ik het wel doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik woon in Groningen

Antwoorden (3)

Zet een oproep in de plaatselijke krant, ga naar de plaatselijke muziekschool en vraag of ze hier iemand weten, hang briefjes op in supermarkten, gebruik je facebook en twitter hiervoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt maar dat heb ik al geprobeerd. De krant kan ik nog wel proberen. Ik weet niet zo goed hoe twitter werkt en hoe je dit dan het beste kan aanpakken?
Op deze startpagina bied Jan Pieter Baan zich aan voor Pianobegeleider voor gevorderde vocalisten en instrumentalisten in de regio Rotterdam. Hij geeft de voorkeur voor het repertoire uit Rococo en Romantiek E-mail adres staan op deze website.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je tip. Maar ik woon in Groningen.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stad Groningen? Wat voor muziek gaat het om? Ik ken wel een aantal pianisten in groningen voor pop en of jazz muziek...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het gaat om pop en jazz inderdaad:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, nog een leeftijd voorkeur? Ik stuur je anders wel even een prive berichtje (ben zelf student-jazz drums;))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik zie dat ik je geen privé bericht kan sturen, iemand enig idee waarom niet??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik weet t niet waarom dat niet kan. Ik zal even kijken hoe ik t kan veranderen. Maar je mag ook naar mijn emailadres sturen: Schipper_stefanie@hotmail.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leeftijd maakt me niet zoveel uit trouwens
Neem contact op met het Prins Claus Conservatorium, verbonden aan de Hanzehogeschool, in de Veemarktstraat te Groningen. Daar is vast wel een student(e) piano te vinden die nog wel wat praktijkervaring kan gebruiken.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al een keer een advertentie geplaatst daar, maar ik zal proberen om het deze keer het wat professioneler te doen. Zoals getypt en met visitekaartje