Welk liedje is het? Engelstalig, gaat een stuk over dat een jongen en meisje op de bus stappen. Ik geloof een pop-rock nummer. Weet iemand dit?

Ik dacht van Avril Lavigne maar dat is ze denk ik toch niet. Gaat over dat ze beide op een bus stappen ofzoiets. Magere uitleg maar ik hoop dat het voldoende is.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik heb enkel het lied gehoord. de videoclip nog nooit gezien en het is dus ook echt de tekst die zegt dat ze op een bus ofzo stappen. Het kan eventueel ook bijvoorbeeld een trein ofzo zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Amadea
11 jaar geleden
Als je al niet eens zeker weet over welk vervoermiddel het gaat, hoe kunnen wij dan raden welk liedje je bedoelt? Hoe lang geleden werd het vaak gedraaid, was het een zanger, zangeres of groep, was het in het Engels, Nederlands of een andere taal?

Antwoorden (3)

Het zou kunnen dat je "Young folks" van Peter Bjorn and John bedoelt.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is ie helaas niet maar toch bedankt.
Ik zou zeggen Journey - Don't Stop Believing. Maar dat is alleen het eerste couplet:
Just a small town girl, livin' in a lonely world
She took the midnight train goin' anywhere
Just a city boy, born and raised in south Detroit
He took the midnight train goin' anywhere

Heeft geen ooficiele videoclip
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee dat is ie niet, toch bedankt
busstop van de hollies (the hollies) Staat vast en zeker ook op u tube succes dr mee verder Is een mooi nr. !!!