Hallo, Ik heb een vraag ik zoek een bepaald liedje van een nederlandse rapper. Het is een duet. Komt geregeld op slam tv. Zie uitleg hieronder?

Deel van de tekst, dacht refrein:
Ik neem je mee ....... geen tweede slagen, nee ik neem je. mee. Het ''speelt'' zich af in de hemel en ondere andere Guusje Bart de Graaf en Bob Marley komen in het beeld er achter in voor. Een soort smartboard. Verder ook J.F Kennedy Marilyn Monroe.
Ik hoop dat iemand het weet wat ik bedoel!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het is een duet tussen edsilia rombley en nino. Het nummer heet: boven de horizon