Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik terecht voor een custom painjob voor mijn gitaar?

Ik heb een gitaar in mijn bezit die erg fijn speelt en klinkt. Alleen vind ik het uiterlijk een beetje saai. Ik zou graag een paintjob hiervoor willen maar ik weet niet bij wat voor iemand of wat voor een winkel ik moet wezen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
629
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou een flauw opmerking over "painjob" kunnen maken, maar doe het niet. :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan zoeken naar een Airbrush studio in jouw omgeving, of zoek naar een lokaal cultureel centrum, vaak zijn zij wel bekend met lokale (beeldend) kunstenaars. Je zou ook contact kunnen opnemen met een grafische opleiding of kunstacademie, misschien kun je daar iemand vinden die voor een werkstuk of opdracht jouw gitaar kan bewerken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje ik heb wat online gezocht maar wist niet waar ik moest beginnen. Een airbrush studio of een cultureel centrum zou voor mij idd een uitkomst kunnen bieden

Andere antwoorden (1)

kijk eens op marktplaats.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
kijk eens op marktplaats er zitten ook wel wat kunstenaar en vakmensen op misschien ook iemand di hem voor jou kan pimpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding