Waar kan ik het nummer Kom niet al te vroeg van Jochem Meyjer vinden?

Tja zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een filmpje of een Mp3 file van het nummer "Kom niet al te vroeg" van Jochem Meyjer. Voorheen was deze altijd te vinden op youtube maar daar is deze verwijderd. Weet iemand misschien een andere link te vinden, of uit welke show dit stukje kwam zodat ik die evt. kan downloaden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Mijn advies is om verder te kijken dan YouTube, filmpjes kunnen ook gevonden worden via zoekmachines.

Probeer deze link, ik hoop dat het de goede is.
http://www.zideo.nl/playzideo/6b34615a6f567078
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prachtig: +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt dit was inderdaad de goede. Ik had via google gezocht maar kreeg hier ook geen goed resultaat maar blijkbaar heb jij betere "zoek kwaliteiten" .