Van welke (relatief onbekende) band of artiest moet ik het optreden op Pinkpop 2009 zeker gaan bekijken?

Wat kan je mij aanraden?

www.pinkpop.nl

Deze vraag is gesteld op 7 mei 2009.

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Voor wie ook naar Pinkpop gaat: Veel plezier!

Picture for question
Antoni
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Ik weet niet precies waar je van houdt, maar als ik naar Pinkpop zou gaan, zou ik voor de volgende bands zeker gaan:
The Ting Tings, meer poppy, jaren 80
De Staat (Nijmeegse band, heeft soms wel wat weg van The Queens of the Stone Age), is erg goed aan de weg aan het timmeren momenteel.
Kyteman's hiphop orkest, is echt een feessie
The Kooks
En wellicht for old times sake even mijn neus laten zien bij Chris Cornell (zanger van Soundgarden). Als ie maar niet zijn nieuwste nummer laat horen, want een combinatie van Chris Cornell en Timbaland...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik ga zelf helaas maar één dag ( de zaterdag )
maar had heel graag Placebo willen zien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga dus op zondag en ik ben erg fan van Placebo, het is erg aparte muziek, maar wel leuke muziek... Laat ik het zo zeggen: Je moet er maar van houden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kip 2: Ik weet niet waar je van houdt, maar the killers, the ting tings, the kooks en the script zijn leuk. En een aanrader vind ik toch echt wel the all american rejects. Zijn redelijk onbekend in Nederland, maar in Amerika zijn ze al heel lang bezig en zijn ze heel bekend. Is erg leuke muziek! Veel plezier trouwens!