Bestaat er een open spotify account die iedereen mag gebruiken?

Ik zoek een premium spotify account die iedereen mag gebruiken en waar iedereen muziek op kan downloaden. Bestaat e zoon account? zo ja kunt u het emailen het wachtwoord dan bij antwoord of reactie zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Nee, dat bestaat niet en is ook niet mogelijk. Een spotify account kan maar op een apparaat tegelijk ingelogd zijn, dus dan zou het continue uitgelogd worden als iemand anders de account gebruikt. Daarnaast haalt het het hele nut van de premium accounts onderuit...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee accounts niet. Maar wel playlists. Als je als spotify hebt kan je op http://sharemyplaylists.com/ playlisten vinden die je kan gebruiken op je eigen account.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je die nummers dan alleen online luisteren of ook als je geen internet hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zet ze gewoon op je eigen spotify. Je kopieert ze dus. En als je spotify premium hebt. €10 per maand. Dan heb je de optie offline opslaan en dan kun je ze dus offline luisteren.