Van welke reclame is Walkin' on the Sun van Smash Mouth?

Ik was op Spotify random liedjes aan het luisteren, en kwam langs het liedje Walkin' on the Sun van Smash Mouth. Ik zweerde toch echt dat ik het liedje ergens van kende, en ik weet het nog steeds niet. Ik en mijn huisgenoot dachten dat het ooit op de tv is geweest in de vorm van een reclame. Ik herriner me vaag een reclame voor een auto misschien. Wie helpt mij slapen vannacht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het liedje is in de zomer van 2002 gebruikt bij een auto reclame voor General Motors.

Toegevoegd na 5 minuten:
En het moet ook bij een reclamefilmpje voor Anuncio Peugeot 106 gebruikt zijn.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij denk je aan de reclame van Hertog Jan bier. Zie de link naar youtube.