wat is een goeie radiozender voor hiphop?

ik zoek een radio zender waar ze alleen hiphop draaien, weet er iemand een goeie/leuke

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
15.1K

Antwoorden (6)

Radio 538 heeft een aantal subzenders, waarvan er een Juize heet. Deze levert Hiphop en R&B muziek. Je kunt deze vinden op de site van Radio 538 en op nederland.fm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1. slamfm heeft wel leuke muziek maar niet alleen maar hiphop
2. misschien heb je upc op je tv (niet dat dat veel nut heeft in de auto ofzo) daar kun je radiozenders kiezen maar ze hebben ook categorieën zoals klassiek en hiphop
3. de site hiphopwebradio.nl
4. FunX radio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik luister vaak naar FunX en daar is t meeste hiphop te vinden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Radio 538 -- 102.2/7 fm
Slam fm -- 97.3 fm
(Deze weet ik niet meer) -- 95.2 fm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slam FM (99 FM)
Radio 538
Radio Veronica
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Slam FM Juize en 538 Drops vind je tegenwoordig ook hiphop en R&B. Funx Hiphop is helemaal wat je zoekt.
een jaar geleden