Hallo, bij het programma van Eva Jennink en dan het onderdeel ochtend rituelen?

Voor dat het onderdeel rituelen start wordt er een muziekje gedraaid. Wie weet welk nummer dat is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
11 jaar geleden
Google kent geen programma van Eva Jennink. Wat bedoel je, hoe is de werkelijke naam of hoe heet het programma?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Amadea, dom van mij om de naam van het programma er niet bij te zetten. Het heet Eva Jinek op zondag, ben benieuwd of je het weet!
Groetjes 10us
Amadea
11 jaar geleden
Het lukt me niet dat onderdeel van het programma te vinden. Kan je een videolink geven en de tijd waarop het te horen is? Ik heb een heel stuk geprobeerd van http://www.omroepwnl.nl/video/detail/Eva-Jinek-op-Zondag_14306146 , maar de hele tijd is Mark Rutte in beeld. Wanneer komt Bram Moszkowicz dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1291053 24.30 het piano muziekje dat je daar hoort!

Het beste antwoord

Get up... Carmen van Waldeck
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dit is het !!! Super, bedankt RikkieD Groet 10us
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben blij dat ik het eindelijk weet ;-)