Waar vind ik Egyptische achtergrondmuziek?

Het hoeft geen professionele achtergrondmuziek te zijn of van een zanger of zangeres te zijn, maar gwn wat ze ook in het spookhuis in drievliet gebruiken, zoiets

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat voor muziek draaien ze in dat spookhuis dan??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, als ik dat eens wist..
haha

Het beste antwoord

Inderdaad, als je zoekt op arabische muziek vind je al snel iets. Daarnaast een tip: luister eens naar de soundtrack van de film Prince of Egypt. Mooie muziek met veel egyptische invloeden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje

Andere antwoorden (1)

Buikdansmuziek klinkt hartstikke Egyptisch. Als je op Youtube zoekt naar "Belly dance Egyptian music", kom je heel veel tegen.
De muziek van het spookhuis klinkt meditatief, misschien is voor jouw doel bijgaande video goed te gebruiken:
Amadea