Grateful van pete philly. die vind ik iig heel fijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Volgens mij kun je wel een traantje opwekken hiermee:
AWM
14 jaar geleden
"Ik heb eerbied voor jouw grijze haren" als het voor beiden is.

"Papa" is ook altijd leuk als het voor vader is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Bedankt lieve ouders", van Vader Abraham
14 jaar geleden
Een nummer wat past bij het genre waar ze zelf naar luisteren. Kan ook een totaal ander nummer zijn waar je dan zelf een toepasselijke tekst op maakt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een eigen gemaakt liedje op een melodie die hun het meeste aanspreekt.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Idd, dat is gewoon heel leuk om te doen.
Je kiest een lied wat voor hun speciaal is, en je maakt er dan een tekst op wat voor jou speciaal is. Mooier kan niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, want iets persoonlijks schrijven is altijd mooier en specialer dan een bestaande tekst.
De voorbeelden die hier genoemd worden ,daar moet je van houden .Je kan ook een mooi gedicht schrijven voor je ouders met een mooi dankwoord erin.En als je echt een liedje wil kan je misschien deze doen? Bon Jovi-Thank You For Loving Me maar daar moet je ook van houden natuurlijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik vind dit lied geweldiiiiig !!! ;-( snik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je hiervan: Liedje over de liefde van ouders.

http://www.youtube.com/watch?v=IDZe-xSTi7w
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand laat zijn eigen kind alleen

Maar verder: kinderen voor kinderen doet het opvallend goed bij volwassenen en ouderen, net als Koos Meinderts. Dat zijn makkelijke liedjes met meerdere lagen