Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wanneer komt er weer een tour van AC/DC?

en zo ja? komen ze in de buurt van Nederland? (west- duitsland mag ook)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meeste popgroepen hebben op hun homepage ook de mogelijkheid om je aan te melden voor hun nieuwsbrief. Helaas AC/DC niet. Wel kan je je aanmelden voor hun facebook pagina. Volgens mij is dat de eerste plek waar je krijgt te horen dat de band weer gaat touren Toegevoegd na 4 minuten:
Ze hebben toch een nieuwsbrief. (zie link) Bronnen:
- https://www.acdc.com/us/newsletter-signup

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hoewel ze in 2009 2010 nog 20 maanden getourd hebben door 28 landen, komen ze volgend jaar terug met een tour ter ere van hun 40jarige bestaan. Ook wordt er bij dit jubileum een nieuw album uitgebracht. Hoewel er nog geen plaatsen vaststaan, verwacht ik wel dat ze naar nederland komen. Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
AC/DC heeft een maand geleden bekend gemaakt dat ze een tour gaan houden in 2013 onder een nieuw album. Er staat nog niks op hun site maar als je zoekt op AC/DC tour 2013 en je klikt de eerste pagina aan zou er zoiets moeten staan. Ik hoop wel dat ze naar Nederland komen!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding