waar kan ik hypnose / instrumentale of meditatie muziek vinden?

om tot rust te komen, te ontspannen, ik heb ooit een cd gehad en daarbij was ik even helemaal weg, je hoofd leegmaken en ontspannen. wel instrumentaal dus voornamelijk rustige muziek dus.
waar kan ik meer van deze cd / misschien dvd (met natuur beelden / geluiden) kopen, de dvd ook eens gedraaid toen raakte ik in een soort van trance..
waar vind ik dit soort cd of dvd's nog? website / shop mag, of een artiest / componist.. of bepaald gerne?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Antwoorden (5)

Op de site Spirituelemuziek.nl en Dagelijksegedachte.net kun je dergelijke c.d's bestellen. Zoek verder op internet met de woorden Muziek Meditatie of Spirituele CD's of DVD's.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de "tuin van....."hebben ze ze ook wel (die winkels met zeepjes, kruiden en dat soort werk"of de new-age winkels.
Die winkels waar je de wierooklucht buiten al ruikt.
11 jaar geleden
je kan hiervoor mantra cd gebruiken. Door het herhalen van de mantra's kom je in een soort van trance terecht waarbij je echt weer tot rust komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou naar De Tuinen gaan. Bijna iedere stad heeft wel een vestiging en daar hebben ze altijd verschillende soorten van dit soort cd's, met watervallen, zee, vogels etc. Bovendien kun je ze online bestellen. Zie link. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt echt zo extreem veel muziek hier van vinden.
Wat je zoekt is "Reiki" daar in heb je ook weer heel veel stromingen..

Maar je bedoeld dus iets zo als dit?:
http://www.youtube.com/watch?v=xpT5MrD44wM