Mijn zoon wil FL Studio 10 aanschaffen, maar heeft geen idee welke versie. Hij is een beginner. Wie heeft goede raad?

Mijn zoon wil met dit programma zelf nummers en beats maken. Hij is een beginner.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

ik denk dat het beste is dat uw zoon de TRAIL VERSIE/DEMO VERSIE download en dat uw zoon 30 dagen gratis de programma kan leren kennen want misschien als u het voor hem koopt en op gegeven moment er niks aan vind is het zonde van het geld.

http://demodownload.image-line.com/flstudio/flstudio_10.0.9c.exe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de laatste is de beste want alles word verbeterd in latere versies. kun je downloaden op https://support.image-line.com/jshop/shop.php?cat=FL%20STUDIO%20(DOWNLOAD)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat is de laatste versie en is het gebruiksvriendelijk voor een beginner. is de link naar een demoversie of het volledige programma?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als ik op de link klink zie ik versies staan die ik moet kopen? op welke moet ik dan klikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volledig, demo is op http://www.image-line.com/downloads/flstudiodownload.html te vinden en ja moet je zoon maar kijken of hij het fijn vind
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kun je kiezen welke opties je er bij wilt.
Dit ligt natuurlijk aan zijn uiteindelijke bedoeling.
De leverancier heeft hiervoor een speciale (Engelstalige) wizard om tot een keuze te komen.
Zie bijgaande link.