Ik zoek een leuke kinder cd met allemaal meezingliedjes... Aanraders?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Antwoorden (14)

Kinderen voor kinderen, alle cd´s zijn geschikt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt er gigantisch veel. Ga eens naar de Intertoys of de Toys 'r' us, daar vind je er genoeg.

Een aanrader is trouwens de CD die bij het boekje van "Woezel en pip" zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Hanvank;

Op de kinderdagverblijven waar mijn vrouw komt is de serie 'liedjes met een hoepeltje erom' al jaren een megahit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij ons was een grote hit de serie uit grootmoeders tijd (boek + CD), de liedjes zijn wat meer in een up tempo. Een prachtig boek, die ook verkrijgbaar is met cd maar die hebben wij niet dus daar kan ik geen oordeel over geven, is kabouterkinderversjes van Rien Poortvlied. Verder zin de CD's van vof de Kunst ook leuk, moet je wel even de goede eruit zoeken, ze zijn niet allemaal met kinderliedjes (en ze zijn natuurlijk ook wel ergens anders verkrijgbaar, maar hiet vond ik ze makkelijk).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochtertje is helemaal weg van alle liedjes van studio 100.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zelf vind lekkere liedjes een hele goeie kinder meezing cd gezongen door gerda havertong
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Liedjes uit grootmoeders tijd" van Bassie en Adriaan.
Zowel te verkrijgen op CD en DVD. Erg leuk!
En wat dacht je van de CD's van K3? Vinden de meeste kinderen ook erg leuk.
Of inderdaad (wat al genoemd is) de muziek van studio 100, dus kabouter plop en Samson en Gert o.a.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn dochter is de cd van Mega Mindy het helemaal.
Verder van K3, kinderen voor kinderen en Kuz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De liedjes van Annie M.G.Schmidt zijn geweldig !
Pippeloentje,Fluitketeltje , suja prikkeltje.
Voor kleintjes zijn de liedjes van Sesamstraat heel leuk om mee te brullen : Pluizig en blauw,Zure-bommen-taart, ik heb ze vroeger grijs gedraaid voor mijn kinderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
annie mg schmidt heeft idd leuke kinderliedjes.
Ook ernst bobby en de rest vinden kinderen vaak leuk, en natuurlijk K3.
Maar ook bassie en adriaan met liedjes uit grootmoeders tijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cd'tjes van Sesamstraat: korte sketches van Ernie en Bert en andere figuren, en daar tussendoor liedjes die vanzelf klassiekers worden. Ideaal in de auto. Mijn jongste is nu 10, ze worden nog steeds gedraaid en we brullen allemaal mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk in de kinderopvang en bij ons worden de volgende cd's regelmatig gedraaid...
Haasje en Rammelaar van Leonie Sazias.
VOF de kunst met hun Annie M.G. Schmidt liedjes.
Alle cd's van Dirk Scheele.
En natuurlijk K3 en Kabouter Plop en Piet Piraat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De liedjes van Sprookjeswonderland, in Enkuizen! Je kunt ze zó meezingen en zijn erg leuk voor ouder en kind.

Het is ook erg leuk om te bezoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
K3 liedjes kabouter plop liedjes piet piraat.
Leuke liedjes voor kleine kindertjes veel zing plezier :)