laatst mooie mix op radio 538 gehoord wie weet de titel nog?

ik weet de dag niet maar wel dat het de 5 uur 38 mix was dus hij moest zijn geweest op 17:38. hij was gemaakt door iemand die Jan heette volgens mij (?) het waren 2 nummers die gemixt waren tijdens het programma was ook eva jinek aanwezig. het was een soort rap nummer en een reggeaton nummer. wie helpt me aan de titel? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

bedoel je met die mix van michael jackson?
misschien bedoel je: Michael Jackson van cash cash?