Bestaat er een cd waar alle liedjes van Duane Eddy opstaan?

En zo ja hoe heet die Cd en waar kan ik hem kopen of bestellen.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 CD lijkt me wat optimistisch, kijk maar eens naar zijn discografie: http://tony50.tripod.com/deddydisc.html

Het beste antwoord

De cd 6 Classic Albums Plus kun je bestellen bij bol.com voor 9,99. Zelf heb ik een cd met zijn grootste hits deze heet Dance With The Guitar Man. Deze is ook bij bol.com te bestellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

Je komt het verst in de complete discografie als je de vierdubbele compact disc "Duane Eddy: 6 classic albums plus bonus singles and session tracks" aanschaf. Bestelnummer: Real Gone RGMCD016
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bestelnummer.... op welke site moet de vraagsteller die invullen, amadea?
Amadea
11 jaar geleden
Dat vul je niet in op een site, maar je gaat naar de meest gerenommeerde muziekwinkel in jouw omgeving, en laat het daar voor jou bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou de cd-set ook kunnen bestellen bij bol.com voor
€ 9.99.
Amadea
11 jaar geleden
Zo goedkoop? Of is het dan tweedehands?