Waaruit bestaat de setlist van de eindceremonie van de OS 2012 in Londen?

Tijdens de slot ceremonie wordt er een reis gemaakt door de Britse muziek geschiedenis [A Symphonic of British Music]. Graag zou ik willen weten wie er speeld met welke song[s] en in de juiste volgorde.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog even geduld, morgen weet je dat ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is inderdaad nog niet bekend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegen mijn verwachting in ben ik met wat verder zoeken toch al redelijk wat namen tegengekomen ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt, zijn al veel artiesten uitgelekt die gaan optreden, maar bij de meeste is het niet bekend met welke songs, en de juiste volgorde weet al helemaal niemand hier.
Amadea
11 jaar geleden
Wat zou je er aan hebben om die lijst van te voren te weten? Het tijdstip waarop je de bewuste artiest zult kunnen horen staat toch niet precies vast...

Het beste antwoord

Uit een nieuwsbericht kon ik in elk geval de volgende artiesten halen:
* Take That
* Spice Girls
* Kate Bush
* Paul McCartney
* Liam Gallagher

Toegevoegd na 6 minuten:
En me nog wat verder zoeken
* The Who
* Annie Lennox
* Madness
* Ray Davies
* Pet Shop Boys
* Queen
* Kaiser Chiefs
* One Direction
* Elbow,
* Ed Sheeran
* Jessie J
* Fatboy Slim
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
He ik had begrepen dat Adel ook kwam maar dat klopt dus niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat weten we morgen pas, maar van mijmag ze meedoen;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm ik maak me wat zorgen want mijn man had dat gehoord en mijn jongste zoon van 10 is nogal een fan dus die rekent er nu op. Balen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het geven van de setlist.

Andere antwoorden (1)

Als ik het goed heb begrepen gaat Ed Sheeran "Wish You Were Here" van Pink Floyd gaat opvoeren met Nick Mason (PF drummer). Verder heb ik nog geen volledige setlist gezien (behalve bovenstaande artiesten)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verder sluit ik me aan bij het bovenstaande antwoord. Is wat ik bedoel.