ik zoek een dance nummer die ik opstap vaak heb gehoord en er word daarin door een hele mooie vrouwenstem gezongen put your love up in the air?

het word vaak gedraaid in discotheken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (3)

Wellicht bedoel je "Papi" van Jennifer Lopez.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee die ken ik wel papi. Het refrein van dat nummer wat ik zoek is: put your love up in the air of put your hands up in the air 1 van de 2 in iedergeval
Ik denk dat je bedoeld
Far East Movement Ft Cover Drive - Turn Up The Love
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het "Put your hands up for Detroit" van Fedde le Grand.
Antoni