Welk disney parade is dit?

Ik ben op zoek naar een klassiek nummer, ik heb het deuntje in mijn hoofd maar kan er niet achter komen welke het is!
Ik kan me herinneren dat het in een parade van disneyland parijs heeft gezeten tijdens de kerst.. nu kan ik deze parade niet eens vinden.. het opmerkelijke aan deze parade was, was dat de standaard toy soldiers die bijna altijd mee lopen, niet in het rood waren, maar wit met goud..
Helpppp
Ik word gek dat ik er niet op kom, te bedenken dat ik hier al een half jaar naar aan het zoeken ben, haha!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik weet dat ze deze in Disneyland Parijs hebben gehad: http://www.youtube.com/watch?v=on1DDSLdDOo
Was dat degene waarnaar je op zoek was? Dat is dus een Menuet in G van Johann Sebastian Bach.