kan je een versterker op een logitech z906 installeren? en wat voor versterker is dat dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Antwoorden (3)

Dat kan denk ik niet, want de subwoofer is tevens de versterker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan wel een versterker op de uitgang die de logitech ook gebruikt aansluiten. (Elk audio versterker.)
De logitech heeft hier echter niks aan aangezien deze zijn eigen (ingebouwde) versterker gebruikt.
Je zou de speakers van de logitech (zonder sub) wel aan een ander versterker kunnen aansluiten. (5.1)
Maar gaat het niet beter door klinken hoor. :)
Ingebouwde versterker van logitech is n.l. al afgestemd op de speakers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
neen, in de subwoofer zit reeds een versterker. Je zult anders het audio OUT-signaal moeten splitsen waarvan je de ene helft naar de subwoofer laat gaan en de andere helft naar de 2e versterker. Daarmee kan je dan weer andere speakers mee aansturen (NIET de satellieten van Logitech, die krijgen de aansturing via de subwoofer!!)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"NIET de satellieten van Logitech"
Waarom niet?
Zolang de versterker 4ohm speakers aankan.
(Geen idee waarom je het zou doen, maar kan wel.)